loading...
رسانه ساز و صدا :: دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم
محمد رضا بازدید : 10 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

teenage mutant ninja turtles flash game بازی آنلاین و مهیج لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles

بدون شک بسیاری از شما با کارتون لاک پشت های نینجا یا همان Teenage Mutant Ninja Turtles ( به اختصار TMNT ) کم و بیش آشنایی دارید و قسمت هایی از آن را تماشا کرده اید. شرکت Ubisoft پس از مشاهده ی استقبال بی نظیری که از این کارتون شد تصمیم بر این گرفت تا یک بازی با ماجرا ها و شخصیت های اصلی آن نظیر Leonardo Raphael, Michelangelo و Donatello را طراحی و برای اکثریت کنسول ها و PC عرضه کند.

بر همین اساس نیز برای تبلیغات و مشهور شدن آن نسخه کم حجم و آنلاین آن را با عنوان بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Double Damage در اختیار کاربران اینترنتی قرار داد تا با مراحل بسیار جذاب و سرگرم کننده ای که دارد کاربران را تشویق به خرید نسخه اصلی آن کند. هم اکنون می توانید بازی Teenage Mutant Ninja Turtles بسیار پر هیجان را به صورت رایگان و بدون نیاز به نصب از این سایت تجربه کنید !

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

در صورت عدم اجرای بازی میبایست نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص مرورگرتان نصب کنید.

محمد رضا بازدید : 9 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

Batman Ice Age بازی آنلاین بتمن در یخبندان Batman Ice Age

Batman Ice Age نام یکی از نسخه های آنلاین بازی بتمن است که در آن باید در زمستانی سرد در شهر بزرگ و ترسناک Gotham به نبرد با خلافکاران خیلی بزرگ بپردازید و شهر را از وجود این تبهکاران پاک کنید تا بار دیگر آرامش به گاتام باز گردد. تمام شهر Gotham زیر برف است و خیابان ها در شب بسیار ترسناک و خلوت هستند و به غیر از صداهای ترسناک و عجیب و وجود قاتلان و تبهکاران وحشی هیچ چیز دیگر وجود ندارد. در این زمان است که شخصی با شنل مشکلی و چهره ای عجیب وارد خیابان ها شده و سعی می کند تا مردم را نجات دهد.در بازی Batman Ice Age با تبهکاران بسیار متنوعی روبرو خواهید شد که هر یک دارای تکنیک رزمی خاص خود هستند و شکست دادن هر یک از آن ها نیازمند به کاربردن حرکتی خاص است.

هنگام بازی Batman Ice Age دشمنان به سرعت و از همه طرف به سمت شما می آیند که برای نابودی آن ها باید از هر سلاحی استفاده کنید و با سرعت عمل بالا جلوی حرکات آن ها را بگیرید. دشمنان قدرتمند تری در هر لحظه به بازی اضافه خواهند شد که بسیار وحشیانه عمل می کنند و ممکن است شما را به طرف دیگری پرت کنند. در بازی Batman Ice Age با استفاده از کلید های موجود می توانید حرکت کنید و با استفاده از دکمه کنترل یا CTRL به زدن ضربات مشت بپردازید و با فلش بالا + CTRL به زدن ضربه در هوا بپردازید تا دشمنان را سریعتر نابود کنید. هرچه بیشتر دشمنان را نابود کنید امتیاز بیشتری می گیرید و هرچه امتیاز بیشتری بخواهید باید دشمنان بیشتر و قوی تری نابود کنید و البته در حین حال کمترین آسیب را ببینید.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

در صورت عدم اجرای بازی باید نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص مرورگرتان را نصب کنید.

محمد رضا بازدید : 10 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

apple shooter بازی آنلاین و معروف هدف گیری سیب با کمان Apple Shooter

Apple Shooter نام یک بازی فوق العاده جذاب و رکوردی بوده که جدیدا برای سیستم عامل های مختلف گوشی ها از جمله اندروید و i-OS عرضه شده که پس از استقبال بی نظیر کاربران شرکت Wolf Games بر این شد تا نسخه فلش و کم حجم آن را برای PC نیز منتشر کند. این بازی محیط بسیار ساده و گرافیکی دو بعدی داشته ولی به حدی جذابیت آن زیاد بوده که ساعت ها پشت سیستم کامپیوتر و بدون هیچ هزینه ای سرگرمتان می کند !

در Apple Shooter یا همان هدف گیری سیب میبایست با استفاده از تیر و کمانی که در دست دارید سرعت و زاویه آن را تنظیم کنید تا بدون برخورد با مردی که جلویتان ایستاده , سیب روی سرش را از وسط نصف کند. در واقع دقت و سرعت عمل حرف اول را می زند و با پیش روی در مراحل فاصله تان از هدف بیشتر و بیشتر می شود و هدف گیری نیز سخت تر می گردد. هم اکنوم می توانید این بازی را به صورت آنلاین در این سایت تجربه کنید.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

در صورت عدم اجرای بازی میبایست نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص مرورگرتان نصب کنید.

محمد رضا بازدید : 8 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

PrinceOfPersia بازی آنلاین شاهزاده ایرانی Prince of Persia

سری بازی های Prince of Persia یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک اکشن برای کامپیوتر ساخته شده و به خاطر رویارویی با استقبال بیش از حد کاربران فیلم آن نیز ساخته شد. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه فوق العاده کم حجم و آنلاین در عین حال بسیار جذاب بازی شاهزاده ایرانی را به صورت رایگان در احتیار شما عزیزان قرار داده ایم. در بازی Prince of Persia Online شما در نقش کاراکتر اصلی بازی به جلو می روید و با عبور از موانع و نابود سازی دشمنان به راه خود خاتمه می دهید. هم چنین این بازی از مراحل بسیاری که هر کدام سختی های خود را داشته , شکل گرفته است. امیدواریم این بازی بتواند لحظات خوب و خوشی را برای شما بیافریند.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

محمد رضا بازدید : 6 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

Popeye Bike بازی آنلاین و جدید موتور سواری ملوان زبل Popeye Bike

ملوان زبل یا همان Popeye The Sailor Man از بهترین و محبوب ترین شخصیت های کارتونی ده ها سال پیش بوده که بسیاری از افراد آن را به یاد می آورند. این شخصیت با استفاده ی قوطی های اسفناج فوق العاده قدرتمند می شد و قدرتش را در راستای کمک به مردم و جلو گیری از افراد شرور به کار می برد ! در دنیای امروزه که همه چیز مجازی شده بازی ها نیز از پرطرفدار ترین مورد هایی بوده که کاربران اینترنتی از آن بهره می برند و هم چنین در میان این بازی ها , مجموعه های فلش و آنلاین بیشترین سهم را برای خود اختصاص داده اند.

بر همین اساس نیز برای یاد آوری خاطرات شیرین گذشته یکی از سایت های سازنده بازی های Swf نسخه ای جالب و سرگرم کننده از ملوان زبل طراحی کرده که Popeye Bike نام گرفته است. در این بازی ملوان زبل سوار بر یک موتور به در جنگل ها و زمین های سرسبز , کوه ها و دشت ها به گشت و گذارو کسب امتیاز برای مراحل بعدی می پردازد. این کار در قالب چندین مرحه زیبا و متنوع انجام می شود که از مهم ترین فاکتور های این بازی می توان به جمع آوری امتیاز , انجام حرکات نمایشی و رکورد زنی اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی را بدون هیچ هزینه ای بر روی این سایت تجربه کنید.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

در صورت عدم اجرای بازی میبایست نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص مرورگرتان نصب کنید.

محمد رضا بازدید : 6 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

Ben 10 Speedy Runner بازی آنلاین بن 10 دونده سریع Ben 10 Speedy Runner

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید  شخصیت بسیار محبوب و مشهور Ben 10 در میان بچه های امروزی بوده و با حرکت ها و کار های خارق العاده ای که انجام می دهد بسیاری از بچه ها را کاملا مجذوب خود کرده است. بر همین اساس نیز ده ها بازی کم حجم و فلش که قابلیت آنلاین داشته تا کنون ساخته شده اند که Ben 10 Speedy Runner یکی از جذاب ترین آن ها محسوب می شود.

در این بازی , کاربر به هدایت شخصیت بن تن در قابل مراحل متنوع و متفاوت می پردازد و با استفاده از مهارت و سرعت عمل تمامی موانعی که سر راه قرار داشته را پشت سر گذاشته و به کسب امتیاز هر چه بیشتر مشغول می شود. هم چنین کیفیت و گرافیک این بازی نسبت به حجم بسیار کم , آن را به موردی مناسب برای سرگرمی تبدیل کرده است. برای نابودی دشمنانتان از آیتم های مختلفی کمک خواهید گرفت تا به مرور زمان به قدرتی در منطقه تبدیل شوید و در دل دشمنان خوف بیندازید.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

در صورت عدم اجرای بازی میبایست نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص مرورگرتان نصب کنید.

محمد رضا بازدید : 9 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

bad piggies online بازی آنلاین و بسیار پرطرفدار خوک های بد Bad Piggies

بدون شک اکثریت کاربرانی که حتی شناخت بسیار کمی از دنیای کامپیوتر و سیستم عامل های جدیدی چون اندروید داشته باشند با شاهکار های خارق العاده ای که شرکت ROVIO از جمله Angry Birds , Amazing Alexa و در نهایت Bad Piggies در این دو سال اخیر طراحی کرده , آشنایی دارند. هر یک از این بازی ها پس از عرضه با استقبال بی نظیری از کاربران در سرتاسر جهان روبرو می شود که این عمل موجب ساخت آثار جدید تر و متفاوت تری می شود که راز موفقیت این شرکت در متنوع بودن آن ها به نظر می رسد.

Bad Piggies همانند بازی های قبلی این شرکت پس از فروش نجومی اش نسخه آنلاین و فلش آن نیز برای دوستداران و طرفداران این بازی انتشار یافته است. نسخه آنلاین خوک های بد دارای 45 مرحله جذاب و بسیار سرگرم کننده بوده و همانند نسخه کامپیوتری آن , از گرافیک بسیار خوب همراه با موسیقی های متن هیجان آور برخوردار می باشد. در این بازی میبایست با استفاده از ابزار آلات و تجهیزاتی که در اختیارتان قرار میگیرد وسیله نقلیه ساده ولی پر سرعتی برای خوک های بدجنس طراحی کنید تا بتوانند از موانعی که در پیش دارند بدون مشکل عبور کنند.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

در صورت عدم اجرای بازی میبایست نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص مرورگرتان نصب کنید.

محمد رضا بازدید : 5 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

angry birds rio بازی آنلاین پرندگان خشمگین Angry Birds Rio

پس از این که نسخه های فراوانی از بازی پرندگان عصبانی ( Angry Birds ) به بازار عرضه شد شرکت سازنده این بازی تصمیم گرفت برای تنوع جدیدی به بازی هایش انیمیش ریو ( Rio ) را هم در آن دخالت دهد تا حال و هوای دیگری به بازی ببخشد. در این نسخه از بازی , پرندگان عصبانی به برزیل سفر می کنند تا دوستان پرنده خود و ریو را از دست شکارچیان نجات دهند. بازی Angry Birds Rio با این که حالت کم حجم و آنلاین دارد ولی می تواند شما را ساعت ها سرگرم کرده و پشت سیستم کامپیوترتان میخکوب کند ! هم اکنون می توانید این بازی بسیار محبوب و مهیج را به صورت آنلاین از سایت ” بازی های رایگان ” بازی کرده و لذن ببرید.

برای بازی کرن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی لطفا شکیبا باشید…

رمز بازی برای Unlock کردن تمامی مراحل بازی :

HELL-OTHI-SISM-YKEY

محمد رضا بازدید : 7 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

Boxer SpongeBob بازی آنلاین باب اسفنجی Boxer SpongeBob

Boxer SpongeBob از جمله بازی ها پر تعداد با شخصیت محبوب و مشهور باب اسفنجی بوده که توسط شرکت Nickelodeon به صورت بازی فلش انتشار یافته است. در این بازی باید به باب اسفنجی کمک کنید تا با وارد کردن ضربات قدرتمند و سرعتی بر حریف مقابلش غلبه کند. در ابتدا دوست صمیمی او ( ستاره دریایی ) در مقابلش قرار می گیرد و به حالت دوستانه با یکدیگر نبرد می کنند. نبرد های بازی Boxer SpongeBob در قالب ورزش بوکس انجام می گیرد و از حرکات این ورزش الهام گرفته است. پس از پیروزی بر حریف اول، رقبای دیگری که در شهر باب اسفنجی زندگی می کنند، بر روی رینگ بوکس حاضر می شوند تا قدرت و استقامت خود را به مردم شهر نمایان کنند.

بازی دارای دو بخش Newbie Mode و Champ Mode بوده که برای دست یابی به بخش دوم باید بخش اول را با امتیازات قابل قبولی به اتمام برسانید. در قسمت دوم، مبارزان قدرتمند تری حضور داشته که فنون مختلفی از بوکس را به نمایش می گذراند. البته فنون خنده داری نیز در برخی از این حرکت ها دیده می شود که باعث تنوع بخشیدن به مراحل می شود. کاراکتر های بازی Boxer SpongBob در ظواهر جالبی هستند و برای طراحی آن ها از لوازم بوکس استفاده شده است. برای پیروزی در هر مرحله میبایست دو Round را به طور مداوم پیروز شوید تا بتوانید به سطوح بالاتر راه یابید. گرافیک بازی به خوبی طراحی شده و از جلوه های صوتی خوبی در روند بازی استفاده شده است. برای کنترل بازی Boxer SpongeBob می توانید از جهت های کیبورد و هم چنین دکمه D کمک بگیرید و با قدرت هر چه تمام تر به حساب حریف برسید!

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تا بارگذاری کامل بازی شکیبا باشید…

در صورت عدم اجرای بازی باید نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص مرورگرتان را نصب کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 319
  • بازدید کلی : 1,274